VIRTUELNA KANCELARIJA
Potpuno besplatan servis za deljenje podataka namenjen malim i srednjim preduzećima
Šta je Virtuelna Kancelarija?
Virtuelna kancelarija je naš BESPLATNI SERVIS koji vam omogućava bolju organizaciju rada vaših zaposlenih od kuće. Servis omogućava on-line čuvanje, organizovanje i deljenje svih bitnih dokumenata vašeg preduzeća, kao i bezbedno pristupanje sa bilo kog uređaja ili lokacije.
Globalna situacija izazvana rapidnim širenjem Covid-19 direktno ugrožava poslovanje malih i srednjih preduzeća, i zato želimo da podržimo što veći broj firmi da uspešno organizuje za rad od kuće.
Šta dobijate?
Fleksibilan i efikasan timski rad od kuće (udaljene lokacije)
Kolaboraciona platforma za deljenje dokumenata
Sigurnosan internet protokol
Čuvanje ličnih dokumenata u cloud-u
- Mogućnost deljenja dokumenata sa pojedincima unutar firme (samo čitanje ili puna kontrola)
Mogućnost brisanja dokumenata i vraćanje obrisanih
- Mogućnost automatske sinhronizacije zajedničkih dokumenata sa cloud-a na lokalni računar i obrnuto
Mogućnost rada pomoću mobilnih aplikacija (Android, iOS)
Detaljno uputstvo za korišćenje servisa i našu podršku
Dodatna informacija
Drugi bitan element za efikasnost je komunikacija zaposlenih. U tu svrhu možemo vam aktivirati Microsoft Teams aplikaciju.
Microsoft nudi besplatnu trial verziju ove aplikacije u periodu od 6 meseci!
Pišite na business@it4biz.rs za više informacija.